Časté otázky
Časté dotazy klientů
Před cestou
Mohu zakoupit zájezd jen přes internet, nebo musím chodit na pobočku?
Celý proces zakoupení zájezdu je možný provést on-line, není nutné se dostavovat na pobočku. K nákupu prosím využívejte naše internetové stránky.
Jak si mohu rezervovat své místo na zájezdu, pokud jsem zakoupil slevový voucher?
Až obdržíte na email své vouchery, zašlete nám nejlépe obratem na mail ckjukej@email.cz čísla Vašich voucherů, termín, který jste si vybral a Vaše kontaktní údaje, spolu s údaji o spolucestujících. Poté Vám zašleme potvrzení Vašeho termínu.
Musím Vám zasílat podepsanou cestovní smlouvu?
Pokud jedete pouze na jednodenní výlet bez ubytování, tak cestovní smlouvu dle zákona nepotřebujeme. Vyplnění smlouvy je nutné pouze u vícedenních zájezdů s ubytováním. V takovém případě nám podepsanou cestovní smlouvu zašlete mailem nascanovanou, nebo poštou (obyčejně) na adresu kanceláře: FliCom Travel s.r.o., Nádražní 740/56, 15000 Praha 5 - Smíchov.
Zájezd si chci nechat proplatit od svého zaměstnavatele, jak mám postupovat?
Zašlete nám fakturační údaje a my Vám fakturu pro zaměstnavatele vystavíme. Výhradně však vystavujeme faktury na zájezdy, zaplacené na náš účet, nikoliv na zájezdy zakoupené a zaplacené na účet slevového portálu. Faktury se vystavují jako zálohové, teprve po odjetí zájezdu je dle zákona o účtování ve zvláštním režimu možné vystavit dańový doklad.
Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?
Ano, naše cestovní kancelář je pojištěna proti úpadku dle zákona č. 159/1999 Sb. u České podnikatelské pojišťovny, číslo smlouvy 0201200058.
Kdy se dozvím přesné informace o odjezdu autobusu a další informace k cestě?
Cestovní pokyny zasíláme cca 3 - 4 dny před odjezdem. V tomto informačním e-mailu naleznete veškeré pokyny k odjezdu, program zájezdu, orientační ceny vstupného, mapky a nabídku cestovního pojištění.
Zvláštní pozornost věnujte číslu autobusu a průvodci zájezdu.
Co je nutné mít s sebou na cestu? Co bych neměl zapomenout?
Nejdůležitější je mít platný cestovní doklad (v zemích EU a ve Švýcarsku Vám stačí platný občanský průkaz), kartičku cestovního pojištění, aktivovaný roaming v telefonu, dostatek peněz dle Vaší potřeby a léky, pokud nějaké užíváte. Dále je nutno promyslet vhodné oblečení a obuv, s ohledem na charakter a destinaci zájezdu, vhodné je zjistit si i aktuální předpověď počasí.
Mám si sjednávat cestovní pojištění sám, nebo ho mohu objednat přes Vaši cestovní kancelář?
Cestovní pojištění nesjednáváme, pouze doporučujeme použít link pojišťovny AXA, kde lze sjednat pojištění se slevou 50 %. Najdete na odkazu CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ.
Jak jsou rozdělována místa v autobuse, mohu mít nějaký požadavek na místo?
Máte-li zájem o rezervování konkrétních místenek předem a zvolit si tak sami, jaké budete mít sedačky, je zapotřebí dokoupit si v rubrice KOUPIT na webových stránkách cestovní kanceláře místenku v ceně 50,- Kč u jednodenních zájezdů, nebo 150,-Kč u vícedenních zájezdů.
Zasedací pořádek je sepisován cestovní kanceláří podle pořadí došlých plateb od předního místa za řidičem směrem dozadu.
V jakých městech je možno nastupovat?
Odjezd je vždy z Prahy a u každého zájezdu je možné nastoupit na nástupních místech, které jsou na trase zájezdu. Tyto další nástupní místa naleznete vždy v detailu konkrétního zájezdu v informacích. Při cestě do Drážďan stavíme v Lovosicích a v Ústí nad Labem. Pokud jedeme na západ, stavíme v Berouně a v Plzni. Při zájezdech do Rakouska stavíme v Benešově, Táboře a v Českých Budějovicích.
Jaký je postup, pokud nemohu odcestovat a musím již zakoupený zájezd stornovat?
Veškeré informace ohledně storna zájezdu naleznete ve Všeobecných podmínkách CK Jukej. Pokud nemůžete vycestovat, je možné změnit účastníka za poplatek dle obchodních podmínek CK.
Během cesty
Jakými autobusy se cestuje?
Používáme zájezdové autobusy našich partnerských dopravců, mezi které patří například společnosti P+P Transport, SKRIPT a Auto - Bey. Autobusy jsou vybaveny klimatizací, WC a DVD.
Jak často se během cesty dělají zastávky?
Při jednodenních zájezdech / Drážďany, Vídeň, Norimberk/ je jedna zastávka. Při delších nočních přejezdech autobus staví v intervalech 3,5 – 4hodiny a přestávky trvají cca 15 - 30 minut.
Je povinné účastnit se programu s průvodcem?
Prohlídka s průvodcem není nikdy povinná, pokud máte svůj vlastní program, můžete se mu po celou dobu zájezdu věnovat. Je však nutné být vždy od průvodce informován, v kolik hodin a na jakém místě je sraz na odjezd. Také doporučujeme mít na průvodce uložené telefonní číslo pro případ nouze.
Zapomněla jsem v autobusu zavazadlo, sluchátka, telefon atd..... Jak mám postupovat?
Vzhledem k velmi častým příhodám zapomenutí čehokoliv v autobusu Vám předáme telefonní kontakt na dopravce a další řešení bude výhradně bez účasti cestovní kanceláře mezi Vámi a dopravcem.